Vill du lära dig mer om våra produkter? Vi har listat vanliga frågor. Kontakta oss gärna om du inte finner det du söker.
Vi vet att det tillgänglighet till supporten är a och o inom IT för restauranger.
Därför är vi på Microdeb oerhört stolta över att vårt dedikerade supportteam kontinuerligt får beröm av våra nöjda kunder.
Har du strategiska frågor gällande vilka tekniska lösningar som passar bäst för din verksamhet?
För att få ut en notakopia på en nota som sålts under dagen
För att få ut en notakopia från ett äldre datum
Det kan hända när du ska stänga kassan vid dagens slut att något under dagen inträffat som medfört att en nota inte fått ett betalmedel.
För att ta bort provnotan, gör följande:
Göra ett återköp/retur i kassan
Göra en retur på en specifik nota som sålts idag i kassan
För att bestämma momssatsen för en artikel i en butik kopplas varugruppen till ett försäljningskonto.
Läs mer – Försäljningskonton i kassan
Vi har skrivit en artikel för detta ämne som vi hoppas kan vara till hjälp. Klicka på den grå knappen ovanför denna text, för att komma dit.
Vi brinner för att hjälpa dig! Hör av dig om du är i behov av support.