Microdeb växer

 

 

Läs mer

 

 

Välkommen Sebastian

Microdeb växer så det knakar! Längst fram i raden av alla nytillskott hittar vi Sebastian Aneer som tidigare i veckan gjorde sin första arbetsdag på Microdeb. Sebastian arbetar som 1st-line-supporttekniker vilket innebär att han förstärker vårt Customer Success-team. Vi hälsar Sebastian varmt välkommen till Microdeb. Nedan följer en kort intervju med Sebastian.

Hur ser din yrkesmässiga bakgrund ut?

Yrkesmässigt har jag egentligen främst varit IT-support tidigare, med fokus på alltifrån telefoner och tv till datorer, och allt däremellan så att säga. Men sammanfattningsvis så är det IT-support via telefon som jag ägnat mig åt i mina olika yrkesroller. Innan jag började jobba med IT studerade jag till spelutvecklare på Blekinge tekniska högskola. 

Hur kommer det sig att du valde att börja jobba på Microdeb?

Jag valde Microdeb av ett par olika anledningar. Det var först och främst en väldigt välkommande och avslappnande miljö, redan första intervjutillfället, från samtliga som arbetar på kontoret. Utöver det så tycker jag om upplägget med att avdelningar jobbar väldigt nära varandra, med tanke gemenskapen och samarbetsmöjligheterna det ger. Dessutom var jag nyfiken på hur jobbet ser ut. Anledning till att jag var intresserad av rollen 1st line-tekniker är att jag gillar att hjälpa till att lösa problem, och tycker om när de som får hjälp blir nöjda med lösningen.

 

 

Läs vad Microdeb kan göra för just er

klicka på det område du är verksam inom

 

 

Näringsliv & organisation
– Enkel hantering, fler affärsmöjligheter
 
– Automatisera representationshantering
 
– Öka merförsäljning genom lojalitet
 
– Förbättra beställningsmöjligheter
 
 
 
 
 
 
 
 

Restaurang, event & catering
– Merförsäljning och ökad kundlojalitet
 
– Förskottsintäkter med presentkort
 
– Obemannade kassor för kortare köer
 
– Förenkla beställningsförfarande
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Landsting & sjukvård
– Förenkla köp & öka lönsamhet
 
– Minska köer i personalcafé-/restaurang
 
– Eliminera stress för sjukhuspersonal
 
– Minska antalet resurser
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommun, skola & äldrevård
– Eliminera kuponger & manuella listor
 
– Effektivisera fakturahantering
 
– Automatisera interna debiteringar
 
– Loggning av pedagogiska måltider