Vad händer på Microdeb

Här hittar du senaste nytt om vad som händer på Microdeb.

 

Läs mer

 

Varmt välkomna, Ronneby kommun

2019-08-20
Varmt välkomna, Ronneby kommun. Efter att ha identifierat ett antal utmaningar med betalningar i skolcafé & matsal kom Ronneby kommun i kontakt med Microdeb.

Region Halland väljer Microdebs molntjänst

2019-08-15
Region Halland uppgraderar till molnplattform. Regionens medarbetare ser fram emot att få tillgång de delar av lösningen som man hela tiden uppskattat, men i modernare snitt. Vilket kommer att bli fallet i och med den uppgradering som väntar.

Dentsply IH AB

2019-08-13
Dentsply IH AB har använt Microdebs betallösning i flera år. Funktionaliteten har varit till belåtenhet, men på senare tid har lösningen upplevts som föråldrad, varför man nu valt att uppgradera till Microdebs molntjänst.

Skolkort istället för Swish

2019-06-27
Mobiltelefoner i skolan tycks snart vara historia. Betalning via Swish och dylika tjänster i skolcaféet ersätts med fördel av Microdebs skolkort.

Varmt välkomna, Hotel Tylösand.

2019-06-11
Microdeb har den stora glädjen att välkomna Hotel Tylösand som ny kund. Det vackert belägna hotellet har beslutat sig för att använda Microdebs presentkortslösning. Vi på Microdeb kommer att göra vårt yttersta för att förvalta det förtroende vi tilldelats på bästa sätt.

Vd-skifte på Microdeb

2019-06-07
Efter att ha axlat vd-uppdraget förtjänstfullt under de senaste fyra åren väljer Henrik Vallentin att lämna Microdeb för nya utmaningar. Den kommande tiden kommer Caroline Thorén att ansvara för vd-rollen på Microdeb.

Se till att vara förberedda när plastkortens tid är förbi

2019-06-05
Plastkort av olika slag fyller fortsatt flera viktiga funktioner i våra vardagsliv. Samtidigt vet vi att allt förändras. Den som önskar bedriva problemfri presentkortsförsäljning under lång tid framöver bör redan nu börja fundera på hur saker och ting ska hanteras när plastkortens tid är förbi.
Trivsel på arbetsplats

Nyttja passerkortens fulla potential

2019-05-28
Microdeb är mycket positiva till hur taggar och passerkort slagit igenom på bred front ”de senaste åren”. Men vi ställer oss samtidigt en smula frågande: Varför utnyttjas inte dess fulla potential?
Ladda fler inlägg

Varmt välkomna, Hotel Tylösand.

11 juni, 2019
Microdeb har den stora glädjen att välkomna Hotel Tylösand som ny kund. Det vackert belägna hotellet har beslutat sig för att använda Microdebs presentkortslösning. Vi på Microdeb kommer att göra vårt yttersta för att förvalta det förtroende vi tilldelats på bästa sätt.

Varmt välkomna, Blåkulla Hotell & Spa

16 april, 2019
Vi välkomnar Blåkulla Hotell & Spa som ny kund. Representanter från hotellgiganten fick upp ögonen för Microdeb när de fick höra om vår påskäggslösning som innebär att man smidigt kan betala för både rum och kvastparkering med hjälp av ett digitalt påskägg.

Region Halland väljer Microdebs molntjänst

15 augusti, 2019
Region Halland uppgraderar till molnplattform. Regionens medarbetare ser fram emot att få tillgång de delar av lösningen som man hela tiden uppskattat, men i modernare snitt. Vilket kommer att bli fallet i och med den uppgradering som väntar.

Dentsply IH AB

13 augusti, 2019
Dentsply IH AB har använt Microdebs betallösning i flera år. Funktionaliteten har varit till belåtenhet, men på senare tid har lösningen upplevts som föråldrad, varför man nu valt att uppgradera till Microdebs molntjänst.
Chalmers konferens & restaurang

På Chalmers gäller bara kort.

21 juli, 2017
På Chalmers i Göteborg har restaurangverksamheten nästan en miljon köpnotor om året. Kåren, som driver verksamheten, har total kontantfrihet som mål och man är på god väg.

Microdeb söker VD

9 april, 2019
Vi är nu i en tillväxtfas och letar efter vår nästa VD. Uppdraget innebär att leverera nästa generations molnbaserade betaltjänst till våra befintliga kunder och växa vår affär genom att expandera vårt ledande erbjudande utanför Sveriges gränser.
Vi söker utvecklare

Teknikintresserad problemlösare? Se hit!

5 december, 2018
Är du lösningsoritenterad, teknikintresserad och har ett stort tålamod? Då är du kanske vår nya kollega. För att trivas i Microdebs supportorganisation krävs det en genuin vilja att leverera kvalitet i varje samtal.