Simplifying Payments
Microdebs lösning för digital beställning
Läs mer
Automatisera beställning med Microdebs beställningslösning
Att hantera beställningar till kundmöten, utbildningar och liknande sammanträden behöver inte vara så krångligt som det stundtals är.
För att säkerställa att en beställning faller ut som planerat har det tidigare krävts en rad analoga arbetsuppgifter. Med Microdebs digitala beställningstjänst går det enkelt att rationalisera bort ett flertal tidskrävande steg, vilket effektiviserar processen rejält.
Först och främst handlar det om hur själva beställningen går till. Tidigare var det naturligt att beställningen togs emot via telefon, mail eller handskrivna lappar. Nästa steg bestod ofta i att föra in informationen i ett långt och svårtytt Excelark.
Med Microdebs beställningslösning genomförs beställningen enkelt via vår webbaserade tjänst vilket ger catering/restaurang-personalen en snabb överblick över tilltänkt tidpunkt för leverans samt vilka artiklar som behöver finnas tillhands.
Systemet ökar förutsättningarna för precisa inköp och minskar risken för svinn.

Restaurang- & cateringföretag
- Bättre möjligheter till produktionsplanering
- Ökad försäljning
- Stöd för leveranstider baserat artiklar

Ekonomi
- Korrekta underlag för bokföring av försäljning
- Möjlighet till uppdelade faktureringsunderlag fördelat på kundföretag och individnivå

Konsument
- Beställer när det passar
- Tjänsten är öppen dygnet runt
- Mindre risk för fel och missförstånd
[gravityform id=”6″ title=”true” description=”true”]
Läs vad Microdeb kan göra för just er
klicka på det område du är verksam inom
Näringsliv & organisation
Restaurang, event & catering
Regioner & sjukvård
Kommun, skola & äldrevård
[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="true"]